Laatste dagen op Ascension! - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu Laatste dagen op Ascension! - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu

Laatste dagen op Ascension!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2007 | Sint Helena, Jamestown

Hallo,

Het schooljaar zit erop hier. En het atlantische avontuur zit erop!
Gisterenavond mijn laatste Darts wedstrijden gespeeld en waarschijnlijk eindig ik met 27 punten onderaan, op dit moment ben ik 5de van onderen. (maar Barney moet oppassen want de doubles beginnen te vliegen)
Zaterdagnacht vlieg ik naar Brize Norton in de UK en zondagmiddag ben ik in Nederland.
En wat er daarna gaat gebeuren? Nog geen flauw idee!
Dus als je een leuke baan voor me weet, let me know!

Groeten en Totziens,
Bas

  • 26 Juli 2007 - 13:45

    Marie-Odile:

    He Bas, succes he met de laatste loodjes! kom je gezellig een terrasje meepikken in Utrecht als je terug bent? Het is hier grauw en koud dus pak je maar goed in op de terugweg. Heb je mijn back to Holland feestje van 18 Augustus al in je agneda staan? tot gauw, Marie-Odile.

  • 26 Juli 2007 - 16:28

    Corine:

    He Bas,
    Prachtig die tonijn! En lekker!
    Ze eten daar veel? Daar gaat die mooie Surinaamse lijn van je dus?
    Kom je na terrasje in Utrecht met marie-Odile in Amsterdam op een terrasje. Na regen komt zonneschijn dus het wordt vast en zeker lekker terrasweer de komende tijd.
    Als je er op vrijdag 3 augustus al bent, ben je van harte welkom op mijn verjaardag. Ik vier dat vanaf 21 uur in cafe Alverna (Bilderdijkstraat Amsterdam)

    Groetjes Corine

  • 26 Juli 2007 - 19:46

    Suzanne:

    Gave ervaring joh! Maar denk dat Barney niet al te bang van je gaat worden ;-)Benieuwd waar je nu weer terecht gaat komen.........ik lees het wel! Ben zelf ook eindelijk aan het werk, zware maar erg interessante baan.
    x

  • 26 Juli 2007 - 20:17

    Edwin:

    Hey wereldreiziger,

    K hoop dat je weer snel je draai kunt vinden in Nederland want uit ervaring kan ik zeggen dat dat tegenvalt. Na een maand was ik erg blij weer weg te kunnen.

    Ben trouwens nog met o.a. Anne-Dienke op Kwakoefestival geweest en heerlijk Surinaams gegeten.

    Edwin.

  • 27 Juli 2007 - 01:53

    Howard:

    Hi Baas,
    You are in paradise again-what a life!

    We are OK. Marcus is completing his final secondary school year; hopes to do journalism at Uni next year.

    Have had some rain here after 10 years of drought-not enough though, and less than England.

    Guess you'll be back teaching in the Netherlands.

    Take care, Howard

  • 28 Juli 2007 - 20:23

    Marola:

    En ineens is Bas daar bijna weer...zullen we komende week iets afspreken,terrasje Schouwke? Of ergens naartoe vlammen ofzo, kben toch vrij next week!
    xxx Marola

  • 31 Juli 2007 - 20:13

    Sander:

    Ha die Bas,

    Welkom terug in NL. Zorg even dat je dit keer wat langer blijft dan spreken we nog wat af. Of heb je al weer een ander avontuur op het oog? Hier in Duitsland heb ik nog geen baan voor je gevonden. Mail of bel je me?

    Groetjes Sander

  • 13 Augustus 2007 - 19:55

    Surinaampje007:

    Hoi Bas,
    Ik ben weer terug in Paramaribo. Vlieg zaterdag naar Nederland. Wel heftig allemaal. Erg bijzonder. Jij hebt het ook goed daar zo te zien.
    Kijk eens op www.ligorio.nl
    Zie je in Hilvarenbeek.
    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sint Helena, Jamestown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 83414

Voorgaande reizen:

30 April 2009 - 30 April 2009

Paramaribo

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: