Bas in Cayenne, Frans Guyana - Reisverslag uit Cayenne, Frans Guiana van basvangestel - WaarBenJij.nu Bas in Cayenne, Frans Guyana - Reisverslag uit Cayenne, Frans Guiana van basvangestel - WaarBenJij.nu

Bas in Cayenne, Frans Guyana

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

01 April 2007 | Frans Guiana, Cayenne

hallo allemaal,

Even laten weten dat ik vandaag helaas alleen maar tot Cayenne ben
gekomen. ik was om 12 uur al bij de grens van frans guyana, echter pas
om half 3 ging er een busje omdat die toen pas vol zat. aangekomen om
half 6 in Cayenne waren alle hotels vol,en maar rond zeulen met die rugzak. was ik al weer vergeten dat het reizen op de bonnefooi niet altijd over rozen gaat. Dus een taxi genomen naar een
hotel ergens aan de rand van de stad.
Morgen probeer ik wel Brazilie in te komen, ik ben benieuwd of dat gaat lukken?

Net even een pizzaatje besteld maar er zijn nog 32 pizzas voor de mijne, dus vandaar dat ik nu achter internet zit

Au revoir,


groetjes
Bas

  • 31 Maart 2007 - 23:41

    Katja:

    Hallo Bas, hier ook nog maar een berichtje, geniet maar goed van je vakantie nu, geld kun je later altijd weer verdienen. Ik hoop wel dat je verder wat vlotter kunt reizen en snel in Brazilie zit. Veel plezier, de groetjes en dikke kussen, Katja XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frans Guiana, Cayenne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 83526

Voorgaande reizen:

30 April 2009 - 30 April 2009

Paramaribo

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: