15 uur onderweg - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van basvangestel - WaarBenJij.nu 15 uur onderweg - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van basvangestel - WaarBenJij.nu

15 uur onderweg

Door: Bas

22 April 2007 | Nederland, Hilvarenbeek

Hallo,

Het is gelukt thuis te komen.
Ik ben weer op nederlandse bodem.

groet
Bas

• 23 April 2007 - 13:26

Sander:

Hoi Bas,

Welkom terug in NL. Ben je nu de komende tijd in Hilvarenbeek of weer in Den Haag?

Groet,

Sander

• 23 April 2007 - 19:02

Beb:

Wat een tof verjaardags-kado voor Katja. Leuk dat je er weer bent en nogmaals dank voor de mooie verslagen uit de rimboe. Geniet nu maar echt van je thuis. Home sweet home Bas.Groetjes van ons allemaal en tot ziens. De Vertommenkes

• 26 April 2007 - 20:24

Erna:

Bas,

Waar ben je nu?! Weer in Nederland? Ik wil je nog zien! Voor IK juist naar Suriname ga. 27 mei ga ik. En ik hoopte nog wel bij je te kunnen logeren in de stad. Ik had van Arieke gehoord dat je weg was uit Kayana.
    Je verrast me met dit bericht. Wil je me heel ajb bellen: 040-8482155 of 06-11088412. Ik zou het heel, heel leuk vinden je weer te zien en te horen hoe 't je vergaan is sinds die laatste keer dat ik je zag in Jaw Jaw (en je tot 2x toe uit de hangmat donderde).

Heel veel liefs,
    Erna.