The story continues - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu The story continues - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu

The story continues

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

05 Mei 2007 | Sint Helena, Jamestown

Hallo,

Ja, het gaat maar weer verder. Twee weken in Nederland en dan maar weer naar "de maan": Ascension Island, een brits eilandje in het midden van de zuid atlantische oceaan tussen Afrika en Zuid-Amerika. 1200 km boven St. Helena. Een vulcanisch eilandje, waar niet zo heel veel is, 1100 inwoners: engelsen.
Vanuit London kreeg ik dit aanbod en ik dacht, tja waarom niet. Drie maanden lesgeven op een engelse school in Science (nooit eerder gedaan).
Ik vertek di 8 mei en kom op 29 juli weer terug.
Zojuist heb ik nog een heleboel foto's van Suriname op deze website gezet en een paar foto's van Brazilie.

Groetjes
Bas

  • 06 Mei 2007 - 08:23

    Jeroen:

    goede reis, geniet maar van de oceaan en de ruimte!

  • 06 Mei 2007 - 20:14

    Marola:

    Hai Bas, wat lees ik nu weer, de afstanden zijn klein voor jou ineens, even naar een eilandje tussendoor, en wat voor eiland. Niet verkeerd lijkt me, deze 3 maanden trip. Maar ik vond het wel érg prettig hoor, om weer eens live met jou op een terrasje in Beek bij te praten. Morgen vertrek ik naar de kaasboerderij aan de Pyreneeën, maar als jij terug bent gaan we samen taart eten oké?! Misschien wel op m'n verjaardag, maar kweenie zeker of ik dan in NL ben.
    Anyway, goede vlucht en tot ziens!
    xx Marola.

  • 07 Mei 2007 - 05:39

    Lieke:

    Ha Bas,

    Je bent bijna niet bij te houden....mooi dat je ons op deze manier een stukje aarderijkskunde bijbrengt! Maak er maar weer iets moois van daar op dat eiland.... en we lezen graag over de mensen en belevenissen aldaar.
    Succes en groetjes Lieke.

  • 07 Mei 2007 - 11:54

    Beb:

    Hallo Bas.
    Daar gaat ie weer ,nu naar een eiland waar ik nog nooit van gehoord heb; zo op het einde van de aardbol zou je denken.JE kunt het ook niet lang thuis volhouden zo te zien. Ik ga je weer stantepede volgen hoor. Van je foto reportage heb ik echt genoten. Erg mooi was het daar.Bas, ik wens je een toffe reis en een boeiend verblijf op dat continent.Lieve groetjes van ons allen, Beb

  • 07 Mei 2007 - 17:56

    Anke Malta:

    Prachtige foto's Bas. Jammer dat je te kort in Nederland bent om een beetje bij te praten. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen ook op je nieuwe stekje.
    Misschien kunnen we daarna een afspraak maken? Bedankt voor het sturen van de bonnen.

    Heel veel succes en misschien tot ziens?
    Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sint Helena, Jamestown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 83530

Voorgaande reizen:

30 April 2009 - 30 April 2009

Paramaribo

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: