Bas in Belem - Reisverslag uit Belém, Brazilië van basvangestel - WaarBenJij.nu Bas in Belem - Reisverslag uit Belém, Brazilië van basvangestel - WaarBenJij.nu

Bas in Belem

Door: Bas

07 April 2007 | Brazilië, Belém

Hallo,

Gisterenavond in Belem aangekomen. Op goede vrijdag was bijna alles gesloten in Macapa en ik heb echt op het vliegtuig zitten wachten. Het was een vlucht van 45 min en al die tijd vlieg je over de delta van de amazone rivier, erg mooi om te zien.
Ik wil proberen morgen of vandaag naar Ilha de Marajo te gaan, want met de paasdagen in de stad is niet echt geweldig denk ik?

tot later

• 07 April 2007 - 14:13

Johan:

Wat een verhalen, zeg.
    Nog erger dan met een 104'tje reizen. Maar ach, hoe erger de ervaring, hoe sterker de verhalen. Dus is zeg: just suffer your way through Brazil!
    En laat vooral weten hoe het je vergaat.

• 07 April 2007 - 17:58

Sylvia Naaijkens:

Hoi Bas,

Volg op dit moment met plezier al je avonturen. Een gelukkig paasfeest van ons allemaal en we zullen er eentje op je nemen morgen bij oma en opa

groeten Sylvia en Boudewijn

• 08 April 2007 - 09:28

Helene:

ha Bas,
    Leuk al je verhalen te lezen.
    Zo te horen ben je echt in je element nu.
    Geniet ervan!

• 08 April 2007 - 17:14

Marjolein:

Hoi Bas,
    We hebben afgelopen donderdag een kindermarkt gehouden voor de school van Pieter in Ligorio en hebben 1150 euro opgehaald. Niet mis he? Vandaag hebben we pasen bij opa en oma gevierd. Je kent dat wel, veel eten, eieren zoeken en drinken. Zo te zien verveel jij je niet. Avonturen volop.Nog een zalig pasen!
    groeten Pierre en Marjolein

• 10 April 2007 - 11:50

Beb:

Je hebt weer prachtige dingen gezien.Ik hoop dat je tussendoor ook eens een foto kunt doorsturen,kwestie van ons nog meer te kunnen inleven in dat land.Blijkbaar gaat het goed en heb je Pasen wat anders kunnen beleven dan hier. Weer een ervaring meer voor boek. Ik veronderstel wel dat je dat toch eens gaat schrijven. Hier gaat het best goed en wij genieten van de lente. Hou je taai en ontvang de groetjes van ons allemaal.