Bas gaat naar Brasil - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van basvangestel - WaarBenJij.nu Bas gaat naar Brasil - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van basvangestel - WaarBenJij.nu

Bas gaat naar Brasil

Door: Bas

29 Maart 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Na 15 maanden in Suriname gezeten te hebben, ga ik zaterdag 31 maart richting Brazilie overland. Hoe lang ik daar ga reizen weet ik nog niet. Op dit moment is het plan langs de noordkust te trekken en dan vanuit Fortaleza een vliegtuig naar Nederland te zoeken.

Groet,
Bas

• 29 Maart 2007 - 21:34

Marc:

Brazilie? Gratis rietsuikerrum, leren kitesurfen en de kleinste bikini's....!!! Niet slecht om daar mee af te sluiten! Wacht niet te lang want de zomer staat hier inmiddels ook voor de deur.

Veel plezier. Hoe staat het met Pieter in Kajana?

• 30 Maart 2007 - 09:56

Carine:

hi Bas,
    veel plezier in Brazilië, ben best een beetje jaloers, maar je hebt het verdient!
    Hier op school gaat alles zijn gangetje, over 3 weken is de musical alweer en daar zijn we nog druk mee om alle kostuums af te krijgen.
    groetjes, Carine

• 30 Maart 2007 - 11:26

Lieke:

Ha Bas,

Goede reis en geniet van Brazilië en alles wat je tegenkomt.Een mooie afsluiting van een tropenperiode.
    Dankjewel voor al je mailtjes en tot ziens zullen we maar zeggen....groetjes van ons allemaal uit Bels, Lieke.

• 31 Maart 2007 - 15:17

Beb:

Amaai weer een boeiende trip voor de boeg.Geniet ervan want eenmaal in Nederland is het weer andere koek.Wellicht krijgen we vanuit Brazilië weer berichten die ons meenemen doorheen dat land. Een goede reis en veel succes.Een dezer gaan we naar Beek om de video te bekijken van Lex.Hier is alles okido.Groetjes van ons allemaal uit België.

• 31 Maart 2007 - 19:37

Edwin (huisgenoot):

Hey Bas,

Vanmorgen ben je vertrokken uit Paramaribo en we missen je nu al hoor. Toch bedankt voor de erfenis, Han heeft de verrekijker geerft en ik de zonnebril.

Spoedig hoop ik de code die we hebben afgesproken te lezen op je site.

Heel veel succes op je pad gewenst en ik hoop dat je veel moois mag meemaken.

GENIET NOOIT MET MATE!!!!!!

Groet van je oud huisgenoot uit Paramaribo,

Edwin.

• 01 April 2007 - 09:50