Bas in Parnaiba - Reisverslag uit Parnaíba, Brazilië van basvangestel - WaarBenJij.nu Bas in Parnaiba - Reisverslag uit Parnaíba, Brazilië van basvangestel - WaarBenJij.nu

Bas in Parnaiba

Door: Bas

17 April 2007 | Brazilië, Parnaíba

Hallo,

Daar ben ik weer. Dit keer weer een stuk dichter bij Fortaleza.
Ik heb een paar dagen in Sao Luiz gezeten, en daar regende het aan een stuk door de eerste dag, de volgende dag zag de stad er een stuk mooier uit bij droog weer: veel betegelde huizen. Wel een mooi stadje is dat. Het afgelopen weekend in een plaatsje gezeten, waarbij een fantastisch duinlandschap met helderblauwe meertjes, erg mooi allemaal. Zondag een rivier tochtje gemaakt met de bedoeling om aan het eind van de rivier een 4wd verder te pakken maar dat was niet mogelijk en later toch weer wel mogelijk maar veel te duur, dus maar gewoon met het bootje weer terug gegaan en de volgende ochtend de 4wd-truck vanuit die plek genomen. (vertrok 1,5 uur later, dan dat ie eigenlijk zou vertrekken) Erge mooie zware trip was dat door moeras gebied en duinlandschap.
vooral het tweede stuk was zwaar op een houten plank in de laatklep van zo´n toyota truck met veel te veel mensen!
Toen we er bijna waren en op het asfalt reden, ging het linker achterwiel los en stonden we met de as op de grond.
De gewone bus verder kwam langs diezelfde weg dus verder geen probleem.
Vandaag voor het eerst weer een helder blauwe zee gezien (naar het westen is alle zee troebel door de rivier delta´s)
Vanavond pak ik de bus naar Fortaleza en ga ik op zoek naar een vliegticket... (de 3 puntjes van pieter)

groet,
Bas

• 17 April 2007 - 20:12

Katja:

Hoi Bas, ik heb je net een mailtje gestuurd, we kruisen elkaar. Ben benieuwd wanneer we je weer in levende lijve zullen zien.
    Dikke kus, Katja XXXX

• 19 April 2007 - 17:19

Beb:

Hallo Bas.We hebben even zonder p.c gezeten wegens een virale aandoening en heb dus nu pas kunnen genieten van je avontuurlijke reis Amaai je hebt weer heel wat beleefd.Hier is alles okido. Hou je taai en tot een dezer. Liefs van de Belgen.