Bas zondag thuis - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van basvangestel - WaarBenJij.nu Bas zondag thuis - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van basvangestel - WaarBenJij.nu

Bas zondag thuis

Door: Bas

21 April 2007 | Brazilië, Fortaleza

Hallo,

Over 4 uurtjes vlieg ik naar Belgie/Nederland. Ik heb een paar dagen in Fortaleza gezeten en ik denk dat het maar weer eens tijd is om naar huis te gaan (na 15 maanden weggeweest te zijn).

Amanha,

groetjes
Bas

• 21 April 2007 - 19:43

Paul, Fysio:

Hoi Bas,
    Veel kunnen genieten van je reisverslagen van de afgelopen langere tijd.
    Groot gelijk dat je nu terugkomt: het strandseizoen is alweer begonnen!
    wens je een hele goede reis terug,

groeten, Paul Stoetzer

• 21 April 2007 - 23:23

Jurrian:

Een goede vlucht.
    In Nederland zullen de familie en vrienden blij zijn je weer te zien na 15 maanden waarvan ruim 13 maanden Suriname.

Ik zal je hier missen.

Groetjes uit Switi Sranan

• 22 April 2007 - 07:55

Johan:

De djogo's staan al gekoeld hier in Den Haag. Friends is alweer in vol bedrijf, kijkduin ligt er weer mooi bij dus hoop je snel te zien!

• 22 April 2007 - 12:17

Lieke:

Ha Bas, mooi dat je thuis komt; dank voor je onwijs veel berichten en verhalen; we hebben er van genoten....
    geniet van het weerzien met Lex en Katja en de rest van je familie en vriendenkring; mooi op tijd om je nieuwe nichtje te gaan verwelkomen.....
    Tot ziens en groetjes Lieke.