Bas daadwerkelijk op Ascension Island - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu Bas daadwerkelijk op Ascension Island - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu

Bas daadwerkelijk op Ascension Island

Door: Bas

09 Mei 2007 | Sint Helena, Jamestown

Hallo,

Jawel vanochtend geland op de maan in de atlantische oceaan en ik ben de enige Nederlander op het eiland en in de wijde omtrek denk ik zo.
Ik heb een mooi huisje voor mezelf gekregen met alles erop en eraan.
Soo (ipv Sue), het hoofd van de school is me af komen halen en heeft me naar het huisje gebracht. Vervolgens is ze me om 12u weer op komen halen en zit ik nu op school en heb al een staff meeting en science les meegemaakt.

Groetjes
Bas

• 09 Mei 2007 - 18:55

Beb:

Dus goed aangekomen Bas en ondertussen oom geworden van Kiki. Proficiat met je nichtje Wie weet treed ze ooit nog in de sporen van Jou. Veel succes met je voorlopige job.En geniet eveneens van je woonst en leuke bewoners. Het regent hier.Hou je goed Groetjes Beb en fam.

• 10 Mei 2007 - 08:31

Katja:

ik ben blij dat je toch met koffer bent aangekomen, hebben we tenminste niet voor niets zitten ploeteren om alles erin te krijgen!!!!! Veel plezier in je nieuwe woonplaats, moet je je was toch zelf doen ??
    Groetjes en dikke kussen, Katja XXX