Ascension island - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu Ascension island - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van basvangestel - WaarBenJij.nu

Ascension island

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2007 | Sint Helena, Jamestown

Ascension island

  • 03 Mei 2007 - 07:51

    Suzanne:

    Hahaha, waar zit je nu dan toch weer???

  • 05 Mei 2007 - 09:36

    Brenda:

    Je kent me niet, maar ik ben ook in Kajana geweest, toen meester Thijs daar nog was... Heb je trouwens ooit contact met hem gehad? (ong.3 jaar geleden) Ik vond t een prachtig dorp en hoop er ooit eens terug te komen. Heb je daar al met al een mooie tijd gehad?

  • 05 Mei 2007 - 14:33

    Bas:

    Ja een hele mooie tijd gehad daar. Thijs heb ik nooit ontmoet, wel email contact mee gehad. Ik weet wel dat hij nu op vakantie is in Kajana. Zoek je contact met hem?

    Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sint Helena, Jamestown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 83531

Voorgaande reizen:

30 April 2009 - 30 April 2009

Paramaribo

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: